دیدار نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن دیدار با مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نشست صمیمی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان در محل دفتر مدیر عامل این شرکت برگزار و اهم برنامه ها و فعالیت های توزیع برق آذربایجان غربی تشریح شد.
در این دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع ارائه و به بیان برنامه‌های پیش روی این شرکت پرداخت.
کیامهر در ادامه ضمن اشاره به چشم انداز توسعه صنعت برق، تلاش برای رسیدن به اهداف این چشم‌انداز را از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و نقشه راهی برای فعالیت‌های این شرکت بر شمرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: توسعه شبکه برق در حوزه فوق توزیع و انتقال از دیگر برنامه‌های پیش رو جهت کمک به توسعه استان می‌باشد.
در ادامه این دیدار جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر خدمت رسانی دستگاه های خدمت رسان به مردم مطابق با ضوابط قانونی تاکید کرد.
جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری مشکلات و مسائل مطروحه در این دیدار قول مساعدت داد؛ همچنین مقرر شد جلسه‌ بعدی با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و مسئولین ذیربط جهت رفع موانع و مشکلات صنعت برق آذربایجان غربی، در تهران برگزار شود.