دیدار معاون هماهنگی برق شهرستان ها با فرماندار کوهبنان و بازدید از پروژه های برق رسانی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،  مهندس محمدجواد جهادی  معاون هماهنگی برق شهرستان ها در سفر به شهرستان کوهبنان ضمن بازدید از پروژه های برق رسانی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

تشریح اقدامات و پروژه های انجام گرفته توسط شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،از جمله نکات مهم مطرح شده طی این نشست بود.

حسین سالاری  فرماندار شهرستان کوهبنان در ادامه این نشست از زحمات و عملکرد شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ، به جهت خدمت رسانی شبانه روزی به مردم این شهرستان و تامین برق مسکن ملی ( شهید سلیمانی ) تقدیر و تشکر کرد.

وی ، برق رسانی به تمامی مناطق شهرستان کوهبنان اعم از شهری وروستایی را مطلوب دانست و افزود: به یاری خداوند متعال و همت پرسنل زحمت کش برق استان و شهرستان امروز شاهدیم که سراسر این شهرستان از نعمت برق برخوردارند.

سالاری تاکید کرد: با توجه به وضعیت و شرایط جغرافیایی کوهبنان  می بایست به این شهرستان توجه ویژه شود و اعتبارات بیشتری برای زیرساخت های برق این منطقه در نظر گرفته شود.

وی درادامه سخنانش، خواستار افزایش ترانس برق و چراغ لاک پشتی وروشنایی معابردر شهرها، بخش ها و روستاه ها و محله هایی که دچار افت ولتاژ و کمبود نور وروشنایی می باشند، شد.

محمد جواد جهادی معاون هماهنگی برق شهرستان ها سپس با دامداران این شهرستان در دفتر مدیر برق کوهبنان تشکیل جلسه داد و دامداران مشکلات خود را در خصوص تامین برق دامداری های سرپشت جور مطرح  و همچنین  از محل تامین برق چاه آب امام زاده بی بی عصمت و موارد مطرح شده در فرمانداری بازدید شد.

شایان ذکر است که محسن محمد حسنی مدیراموربرق کوهبنان در این دیدار معاون هماهنگی برق شهرستان ها را همراهی کرد.