دیدار مردمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با مردم شهرستان طارم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در سفر یک‌روزه خود به شهرستان طارم با مردم شریف این شهرستان دیدار و به درخواست‌های ایشان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در این دیدار مردمی که در محل مدیریت توزیع برق شهرستان طارم برگزار شد، پیام جوادیT مدیرعامل این شرکت با پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در حوزه توزیع برق دستور رسیدگی به این درخواست‌ها را صادر کرد.

جوادی پیرامون برگزاری این دیدار مردمی گفت: شهرستان طارم به عنوان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارد و باتوجه به اینکه عمده مشترکان برق این شهرستان را مشترکان کشاورزی تشکیل می‌دهند، برای رونق هرچه بیشتر این صنعت باید با به‌کارگیری حداکثر امکانات در تولید و اشتغال این بخش سهیم باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: برگزاری دیدارهای مردمی در سطح شهرستان‌های استان زنجان، در راستای تکریم ارباب رجوع  بوده و با دریافت نقطه نظرات و همچنین بیان درخواست‌های ملاقات‌کنندگان به صورت حضوری می‌توان در رفع کاستی‌ها سرعت عمل بالاتری داشته باشیم و از سوی دیگر این بازدیدها به تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی منجر خواهد شد.