دیدار مردمی مدیرعامل با مردم خرمدره و ابهر و رسیدگی به مشکلات به صورت مستقیم

به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم شریف شهرستان‌های ابهر وخرمدره، دیدار وبینار مردمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با محل امورها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق زنجان، رویا قزلباش مدیرروابط عمومی این شرکت اعلام کرد: به‌دلیل جلوگیری از شیوع کرونا دیدارمستقیم مدیرعامل محترم با مردم بار دیگر به شکل وبیناری برگزار شد. در این دیدار مردم شریف شهرستان‌های ابهر و خرمدره مشکلات خود پیرامون برق را مستقیما با مدیرعامل توزیع برق استان زنجان مطرح کردند.

قزلباش ادامه داد: در این دیداردرخواست‌های مردمی درحوزه برق با موضوعات خسارت به لوازم برقی، مشکلات روشنایی معابر شهری ، جابجایی تیر های برق در معابر و مسائلی از این قبیل بررسی شد که برای هر یک از درخواست های مطرح شده، راهکار مناسب ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: در این دیدارها مشکلات و درخواستهای ثبت شده از شهرستان‌ها به منظور صیانت از حقوق مردم و جلب رضایتمندی ایشان با سرعت مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به شرایط کرونایی و لزوم جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: این ملاقات ها پیش از این با حضور مدیرعامل در شهرستان‌ها و به صورت چهره‌به‌چهره برگزار می‌شد که با توجه به شرایط پیش‌آمده در اقدامی مبتکرانه با ایجاد زیر ساخت‌های لازم با ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع  به شکل وبیناری و تلفنی انجام می‌شود .