دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، ضمن تبریک انتصاب دکتر مهدی احمدی نژاد به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمان، درباره حوزه جغرافیایی شرکت و آغاز پیک بار سال ۱۴۰۱ و ناترازی بین تولید و مصرف و نحوه جبران آن از طریق مدیریت مصرف توضیحاتی ارائه داد.
مهدوی نیا همچنین بر ضرورت همکاری ادارات در خصوص مدیریت صحیح مصرف انرژی و سایر مشترکان تاکید نمود.
دکتر مهدی احمدی نژاد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور ایشان یاداور شد که شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان همواره در زمان اوج فراگیری ویروس کرونا و مناسبت های هفته پزشک و پرستار، با حضور در جمع همکاران قدردان زحمات کادر درمانی بوده و به هر طریق از فعالیت های همکاران ما تقدیر نموده که از این حسن توجه، کمال تشکر را دارم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه کرونا همچنان پابرجاست، بر ضرورت استفاده از ماسک تا پایان سال جاری به خصوص در اماکن عمومی و سربسته تاکید نمود.
وی با بیان اینکه در برخی از کشورهای آفریقایی و آمریکایی شاهد افزایش ابتلا به زیر سویه های اومیکرون هستیم خاطرنشان کرد: با توجه به گردش ویروس، احتمال اینکه بازهم با همه گیری کرونا مواجه شویم، وجود دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با الزامی دانستن واکسیناسون حداقل هشتاد درصد مردم به خصوص دانش آموزان تا پایان شهریور ماه تصریح کرد: یکی از دلائل مهم کاهش ویروس واکسیناسیون اکثریت جامعه می باشد.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی واستفاده از ماسک در جامعه افزود: احتمال تغییر جهش و حتی نوع تهاجم ویروس وجود دارد، همانطور که کرونا دلتا بدترین نوع آن بود که به شکل کاملا وحشی و غیر قابل مهار افراد جامعه را درگیر خود کرد.
لازم به توضیح است دکتر مهدی احمدی نژاد در تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری با حکم وزیر بهداشت به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمان منصوب شد.
در این دیدار مدیران دفاتر رفاه و کارکنان و روابط عمومی نیز حضور داشتند.