مدیر عامل شرکت آبفا فارس با فرماندار شهرستان خفر دیدار کرد

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با فرماندار شهرستان خفر درخصوص وضعیت آب شرب و پروژه های در دست اجرای این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برقآب و  روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت که در دفتر خود پذیرای مجتبی براکه فرماندار شهرستان خفر بود ضمن بررسی وضعیت آب شرب شهری و روستایی در این شهرستان به بیان اهم اقدامات صورت در حوزه ی آبرسانی پرداخت . صادق پور با اشاره به تلاش و اقدامات این شرکت در خصوص کاهش اثرات کم آبی ناشی از خشکسالی های سنواتی در سراسر استان و همینطور شهرستان خفر، گفت: شرکت آبفا فارس پروژه های خوبی را طی دو سال گذشته در این شهرستان به بهره برداری رسانده است و در این راستا پروژه هایی را نیز در دست اجرا دارد که با تکمیل و بهره برداری ازآنها وضعیت آب شرب این شهرستان به سطح مطلوب تری می رسد.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس با اشاره به هفته صرفه جویی و ورود به فصل گرما بیان داشت: با توجه به نقش و جایگاه آب در زندگی روزمره و تاثیر آن در پیشبرد اهدف توسعه ای در هر کشوری، لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب امری اجتناب ناپذیر و ضروری است که با توجه به وضعیت اقلیمی کشور در راستای صیانت از این مایع حیات بخش می بایست بیش از پیش بکوشیم.
فرماندار شهرستان خفر نیز در این دیدار از مدیر عامل شرکت آبفا فارس به پاس عملکرد مثبت این شرکت در امر آبرسانی به مردم شهرستان خفر تقدیر نمود و خواستار تسریع در اتمام عملیات پروژه های آبرسانی در این شهرستان شد. وی همچنین در خصوص رفع موانع پیش روی اجرای این پروژه ها نیز قول همکاری و مساعدت داد.