دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با رئیس کل دادگستری استان

دکتر ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با دکتر حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دکتر حیدریان مدیر عامل این شرکت در این دیدار ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گزارش کلی  در خصوص  منابع آبی استان ارائه نمود و  در خصوص چالشها و مشکلات موجود در تأمین آب شرب و رفع مشکلات اجرایی پروژه ها و پرونده های قضایی  در سطح استان از مساعدتهای مجموعه قضایی در راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مردم، تقدیر و تشکر نمودند وخواستار تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان همچون گذشته  با مجموعه آب و فاضلاب  شدند .

حیدریان خاطر نشان کرد :  در سفر دکتر جعفری مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان گلستان مصوبات خوبی در خصوص رفع مشکل آب شرب استان تصویب شد و امیدواریم با همت و تلاش همه بتوانیم مشکلات را مرتفع نمائیم .

در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز ضمن قدردانی از زحمات مجموعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب به جهت آبرسانی مطلوب در سطح استان، گفت: استان گلستان نیاز به توجه ویژه ای در خصوص تامین و توزیع آب شرب   دارد .

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر استقلال دستگاه قضا گفت: دستگاه قضا در چارچوب قانون و مقررات در کنار تمامی دستگاه‌ها خدمت‌رسان است و از روند بهبود خدمت رسانی ها در جامعه حمایت می کند.

گفتنی است بررسی مشکلات در خصوص مدیریت بحران آب و  معارضین اجرای پروژه‌های آبرسانی از جمله دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد  بحث و بررسی قرار گرفت.