دیدار مدیر عامل آبفا شیراز با فرماندار شیراز

بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز در دیداری که به همراهی جمعی از معاونین و مدیران شرکت با لطف‌الله شیبانی، فرماندار جدید شیراز داشت به تشریح اقدامات و فعالیت‌های شرکت در کلان‌شهر شیراز، صدرا و نیز روستاهای الحاقی پرداخت.
 فرماندار شیراز پس از استماع گزارش مدیرعامل آبفا شیراز اظهار داشت: اجر خدمت به خلق در نزد خدا محفوظ است امیدواریم همه در کمک به مردم سهیم باشیم.

لطف‌الله شیبانی برای هرگونه مساعدت با شرکت آب و فاضلاب شیراز برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ابراز آمادگی کرد.

مدیرعامل آبفا شیراز در بخشی از سخنان خود به اهمیت و اولویت اقدامات انجام‌شده در روستاها الحاقی پرداخت و خاطرنشان کرد: بخشی از روستاهای الحاقی فاقد هیچ زیرساخت برای خدمت‌رسانی و اجرای شبکه آب بود که با کمک گروه‌های جهادی و تلاش شبانه‌روزی همکاران، چاه حفاری و با اجرای شبکه آب، دسترسی ساکنین به آب شرب امکان‌پذیر شد.

بهمن بهروزی گفت: اهمیت ارائه خدمات به روستاها برای شرکت آب و فاضلاب شیراز کمتر از شهرها نیست و با توجه به نیاز روستاها در جهت رفع موانع برنامه‌ریزی و اقدامات اولویت‌بندی می‌شود

وی تصریح کرد: شرکت آبفا شیراز ۵۰ هزار مشترک روستایی و۷۸۰ هزار مشترک شهری دارد.

بهروزی در بخش دیگری از سخنان خود به حدود ۶۰ درصد برخورداری همشهریان شیرازی از شبکه فاضلاب اشاره کرد و ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب شیراز بیشترین سهم در اجرای شبکه فاضلاب در سطح کشور را دارد.