دیدار مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان با سجاد عرب بیگی مسئول هماهنگی خبر اصفهان

در آستانه روز خبرنگار مهندس سید مجتبی باطنی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان با حضور در صدا و سیمای مرکز اصفهان با سجاد عرب بیگی مسئول هماهنگی خبر اصفهان دیدار نمود و از تلاشهای ایشان تقدیر کرد.

باطنی گفت : این رسانه استانی با تلاش بی وقفه؛ رسالت خود را در آگاهی بخشی به همشهریان و مخاطبین در خصوص مدیریت مصرف به انجام رسانده است .
وی تصریح کرد : واحد خبر صدا و سیمای مرکز اصفهان در گسترش فرهنگ بهینه سازی مصرف برق و ایمنی هر چه بیشتر مشترکین به جد همراهی نموده است .
وی ابراز داشت : امید آفرینی و انعکاس مطالبات مردمی در این رسانه جمعی از اقداماتی بوده که ما را برای رسیدن به اهداف شرکت حمایت کرده است .
سجاد عرب بیگی نیز از اقدامات مدیران و کارشناسان مجموعه صنعت برق به خصوص شرکت توزیع برق اصفهان به منظور ارائه برق پایدار در این روزهای گرم تشکر کرد و گفت : برخی از مردم قبل از فصل گرما دغدغه خاموشی ها راداشتند اما به حمد ا… با درایت و تلاش مدیران صنعت برق و همراهی مردم در برنامه های کاهش پیک فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مردم دچار آسیب نشده است و بازخوردهای رضایت مردمی به خوبی در صدا و سیما منعکس شده است .
وی اظهار داشت : شرکت توزیع برق اصفهان در تنویر افکار مردم و اطلاع رسانی همه جانبه با رسانه ها هم راستا بوده است و در جهت شفاف سازی فعالیتها و ارائه خدمات به مردم مطلوب عمل کرده است .