دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

مدیرکل منابع طبیعی استان با مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، دکتر داودی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با حضور در دفتر مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با ایشان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس خانی در این دیدار ضمن خیرمقدم به حضور دکتر داودی در شرکت آب وفاضلاب استان، همکاری تنگاتنگ شرکت آب وفاضلاب با منابع طبیعی استان را با اهمیت و مهم قلمداد نمود .
وی افزود منابع طبیعی یک نعمت و ثروت عمومی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود وبا ایجاد سازمان های مردم نهاد درراستای فرهنگ سازی و آگاهی رسانی حرکتی مهم در جهت صیانت از اراضی ملی وعمومی برداشته شود .
همچنین در این دیدار در خصوص تحویل یک حلقه چاه در اراضی منابع طبیعی واقع در شادآباد  توافق حاصل گردید تا این حلقه چاه با ظرفیت ۲۰ لیتر بر ثانیه جهت استفاده در مواقع ضروری و همچنین جهت گذر از تنش آبی تابستان سال جاری بکار گرفته شود. 
مهندس خانی ابراز امیدواری نمود با اقدامات و تمهیداتی در نظر گرفته شده در سطح کلانشهر تبریز از جمله حفر و تجهیز چاه و در اختیار گرفتن چاههای مدنظر ،  بتوانیم از تنش آبی تابستان سالجاری بدون قطعی آب گذر کرده و در خدمات رسانی به همشهریان عزیز، خللی صورت نپذیرد.