مدیرعامل شرکت برق سیستان و بلوچستان با وزیر نیرو

در حاشیه سفر وزیر نیرو در جنوب سیستان و بلوچستان، مهندس محمد رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با مهندس علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، در حاشیه سفر وزیر نیرو در جنوب سیستان و بلوچستان، مهندس محمد رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با مهندس علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان طی این نشست ضمن تشریح مجموع اقدامات انجام شده و در دست اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، به لزوم تامین اعتبار مناسب جهت تکمیل پروژه های مهم این شرکت تاکید کرد.
مهندس محمد رئیسی به ضرورت اجرای برخی پروژه های مهم در استان اشاره کرد و افزود: اصلاح و توسعه شبکه های توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان، یکی از نیازهای مهم شرکت توزیع نیروی برق این استان است که با جذب اعتبار لازم نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام خواهد شد.
وی در ادامه به آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در گذر موفق از پیک تابستان، اشاره کرد و افزود: این شرکت آمادگی کامل جهت اجرای پروژه های محوله وزارت نیرو دارد.
وزیر نیرو در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم این منطقه به تبیین برخی از چالش‌ها و برنامه های صنعت برق کشور پرداخت.
علی اکبر محرابیان ضمن استماع درخواست‌های مطرح شده و تاکید جهت انجام پروژه ها و کسب رضایت شهروندان گفت: رفع درخواست ها و نیازهای مردم باید در اولویت شرکت های توزیع برق باشد و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نشود.