دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با مدیرکل صدا و سیمای استان جهت برنامه ریزی و عبور از پیک بار ۱۴۰۱برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، جلسه هماهنگی پیرامون استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی صداوسیما جهت کمک به مدیریت مصرف برق و عبور از پیک ۱۴۰۱ "با حضور مهندس امیری مدیرعامل این شرکت و شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در این دیدار اظهار داشت: عبور موفق و حفظ پایداری شبکه برق در تابستان آتی نیازمند عزم و اراده جدی و همکاری همه بخشهای فنی و غیرفنی، خصوصا رسانه ها است تا بتوانیم با ایجاد ارتباط بیشتر با مردم و یاری گرفتن از ظرفیت شهروندان از پیک بار عبور کنیم.

مهندس امیری خاطر نشان کرد: مهمترین عامل مدیریت مصرف در این مقطع زمانی کاهش مصارف غیرضروری خصوصا در ساعات پیک می باشد و در این راه صدا وسیما می تواند پل ارتباطی مطمئنی برای اطلاع رسانی برنامه های مدیریت مصرف مجموعه شرکت برق استان و مردم شریف باشد.

در ادامه این دیدارمدیرکل صداوسیما لرستان با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گفت: بحث تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم یک وظیفه ملی و دینی است و خصوصا با رسیدن زود هنگام فصل گرما و اهمیت برق به منظور خنکی منازل شهروندان این آمادگی را داریم که پابه پای مجموعه صنعت برق در این مسیر وخصوصا کمک به فرهنگ سازی مدیریت مصرف گام برداریم.

شیروی با اعلام آمادگی برای همکاری با مجموعه شرکت توزیع برق لرستان به منظور کمک به مدیریت مصرف برق خاطرنشان کرد: با همکاری همه ی دستگاه های مرتبط با حوزه برق و ارائه ی شیوه های کاهش و مدیریت مصرف و تهیه اخبار، گزارش و اطلاع رسانی به مخاطبان این رسانه ملی، می توانیم با موفقیت از پیک برق سال جاری عبور کنیم.