به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد؛

مدیرعامل شرکت برق استان سمنان با خانواده شهید والامقام قهوری

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهید حسین قهوری از شهدای منتسب به همکاران این شرکت در شهرستان مهدیشهر دیدار به عمل آورد.

به گزارش برقآب، سیدمحمد حسینی نژاد ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، ضمن تبریک اعیاد فرخنده دهه کرامت و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اعلام کرد: شهدا با اهدای خون خود، وظیفه ما رو سنگین تر نموده اند و خوشا به سعادت پدر و مادر شهدا که با تربیت چنین فرزندانی به اسلام عزیز خدمت کردند و شهیدان، شفیعشان در آخرت هستند.

وی گفت: شهدا مظهر پاکی و افتخار جامعه هستند و با نگاه به وصیت نامه شهدا در عین ناباوری مشاهده می شود از مسائل روز جامعه نام می برند پس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

گفتنی است: این دیدار که با حضور جمعی از اعضای شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان و مدیر بنیاد شهید شهرستان مهدیشهر همراه بود، با اعطای هدیه ای از این خانواده معظم شهید قدرشناسی به عمل آمد.

یادآور می شود: شهید حسین قهوری در تاریخ دهم فروردین ماه سال ۱۳۴۲ متولد و در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عین خوش با اصابت ترکش، به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.