دیدار مدیرعامل توزیع برق سمنان با خانواده شهید محمد سلطانیان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهید محمد سلطانیان، از شهدای منتسب به کارکنان این شرکت در شهرستان مهدیشهر دیدار کرد. سیدمحمد موسوی زاده در این دیدار که به صورت مجازی انجام شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری خانواده […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهید محمد سلطانیان، از شهدای منتسب به کارکنان این شرکت در شهرستان مهدیشهر دیدار کرد.

سیدمحمد موسوی زاده در این دیدار که به صورت مجازی انجام شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری خانواده معزز شهیدان گفت: این هفته ، فرصت شایسته ای برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی برگردن مردم و مسئولین دارند.

وی با اشاره به این که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره خود را مدیون خون شهیدان می دانند و برای خدمت رسانی به مردم و خانواده شهدا تلاش می نمایند افزود: خانواده معظم شهدا ، فرزندان برومند خود را در مقطعی که این نظام مورد هجوم دشمن واقع شده بود، در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خداوند متعال خواهد داشت .

گفتنی است : این دیدار که به صورت مجازی انجام شد، حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر به نیابت از سوی شرکت توزیع برق استان ، لوح سپاسی را به منظور تجدید میثاق مجدد با آرمان های شهدا، تقدیم این خانواده شهید نمود.

یادآور می شود : شهید محمد سلطانیان در تاریخ پنجم مهر ماه سال ۱۳۴۲متولد و در روز ۲۳ تیرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی بصره، به درجه رفیع شهادت نایل شده است .