دیدار مدیرعامل توزیع برق استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با حضور در دفتر آیت‌ا... خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان در آستانه فرارسیدن هفته مدیریت مصرف با ایشان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در این دیدار صمیمانه پیام جوادی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به فرارسیدن هفته مدیریت مصرف و لزوم توجه بیش از پیش به اصلاح الگوی مصرف انرژی در کشور گفت: ائمه جمعه استان به عنوان منادیان در جامعه با ضریب نفوذ بالای کلامی می‌توانند با توصیه‌های حکیمانه به مدیریت مصرف توسط شهروندان ما را در ارائه خدمات شایسته به این عزیزان یاری کنند.

جوادی با تاکید بر افزایش مصرف انرژی و کاهش نزولات آسمانی که موجب ناترازی در تولید و توزیع برق در کشور شده است گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صنعت برق با بازآفرینی نیروگاه‌های فرسوده و ایجاد نیروگاه‌های جدید بخش بزرگی از کمبود برق کشور مرتفع شده و بخش دیگری از این کمبود نیز به راحتی با مدیریت مصرف توسط مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی قابل جبران است.

وی از برنامه‌های ویژه وزارت نیرو با همکاری وزارت صمت و کشاورزی برای سامان‌دهی مصرف بخش‌های صنعتی و کشاورزی و تخصیص مشوق‌ها و پاداش‌های ویژه به این دو بخش جهت همکاری با وزارت نیرو خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال با تدابیری که اتخاذ شد در بخش خانگی خاموشی نخواهیم داشت و دو بخش صنعت و کشاورزی نیز با برنامه‌ریزی کاملا کارشناسی و تعدیل بار در چند ساعت از هفته به راحتی می‌توانند بدون تعطیلی و کاستی به فعالیت و تولید بپردازند.
در این دیدار امام جمعه محترم زنجان نیز با تاکید بر آموزه‌های دینی و تاکید دین مبین اسلام بر صرفه‌جویی و درست مصرف کردن گفت: تاکید بر پیشگیری از اسراف در آیات و احادیث نشان از اهمیت این موضوع دارد و با توجه به کمبودهای آب در کشور و کاهش تولید برق ناشی از این کمبود رعایت الگوی مصرف درست وظیفه‌ای انسانی، دینی و اخلاقی است و ائمه جمعه استان نیز همیشه بر این موضوع تاکید داشته‌اند.

گفتنی‌است یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته مدیریت مصرف نام‌گذاری شده و ائمه جمعه استان درخطبه‌های این هفته پیرامون مدیریت مصرف برق سخنرانی خواهند نمود