دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق استان کرمانشاه با امام جمعه

دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق استان کرمانشاه با حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان کرمانشاه در دفتر ایشان دیدار کردند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق استان کرمانشاه با حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان کرمانشاه در دفتر ایشان دیدار کردند.

در ابتدای این نشست دکتر داودی رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، در مورد صنعت آب و برق و به طور ویژه از فعالیت های شرکت آبفا و پروژه‌ های در دست اقدام این شرکت، توضیحات کاملی ارائه داد. سپس هر یک از مدیران عامل در مورد آخرین وضعیت شرکت خود صحبت کردند.

حجت‌الاسلام غفوری ضمن تقدیر از خدمات جهادی وزارت نیرو در استان، اظهار کرد: خدمات شرکت های آب و برق با زندگی مردم در هم تنیده شده و پایداری این خدمات و همچنین مدیریت مصرف آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این جلسه همچنین امام جمعه کرمانشاه از خدمات رسانی مطلوب این شرکت ها در مراسم اربعین ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و در ادامه هر یک از مدیران، برنامه های شرکت خود را در اربعین ۱۴۰۳ به طور کامل تشریح کردند.

در پایان حجت الاسلام غفوری با تاکید بر تداوم این جلسات، از مدیران صنعت خواست که به همراه ایشان از پروژه های فعال استان بازدید کند.