دیدار مدیران روابط عمومی های صنعت آب و برق استان فارس با سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس

مدیران روابط عمومی های صنعت آب و برق استان فارس، با سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس، روابط عمومی را هنر و علم ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مخاطبین […]

مدیران روابط عمومی های صنعت آب و برق استان فارس، با سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس، روابط عمومی را هنر و علم ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مخاطبین عنوان کرد و بیان داشت: روابط عمومی ها از یک سو بازوی توانمند مدیران و زبان گویای سازمان ها و از سوی دیگر پل ارتباط بین افراد جامعه با شرکت ها و دستگاه های مربوطه هستند که این موضوع، اهمیت و حساس بودن این حرفه را دوچندان می کند.

سید محمد علی نجفی، در ادامه طی سخنانی به اهمیت انرژی های آب و برق و نقش مهم و حیاتی این دو در زندگی روزمره مردم پرداخت و اظهار داشت: امروزه حساسیت و اهمیت صنعت آب و برق برکسی پوشیده نیست و این دو انرژی به گونه ای در زندگی مردم حضور پررنگ پیدا کرده اند که حیات و زندگی بدون آن ها امکان پذیر نمی باشد. مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان فارس، نقش روابط عمومی‌های صنعت آب و برق را در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف بهینه آب و برق، به ویژه در اوج مصرف تابستان سال جاری را بسیار مهم و قابل توجه دانست و اظهار نمود: با تلاش های فراوان صورت گرفته؛ تعامل و انسجام بسیار خوبی بین روابط عمومی‌های صنعت آب و برق فارس با مردم شریف استان، رسانه‌ها و سایر ذینفعان برقرار شده و در حال بهبود و ارتقای آن می باشیم.

در بخش دیگری از این نشست، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس نیز صنعت آب و برق را از صنایع مهم و زیرساختی توصیف کرد که از گذشته های بسیار دور حایز اهمیت بوده و بدون وجود آنها بسیاری از فعالیت مختل می شود.

هادی بستام، بر ضرورت ترویج فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و آب و اطلاع رسانی دقیق و به روز تلاش های صورت گرفته در این دو حوزه، تاکید کرد و بیان داشت: انعکاس درست و صحیح گوشه ای از خدمات و فعالیت های شبانه روزی دست اندرکاران این دو صنعت مهم؛ در قالب ساخت تیزر، کلیپ ، موشن گرافی و غیره و از سویی بهره مندی از ظرفیت بالای صدا و سیمای مرکز استان در جهت ترویج  و نمایش فعالیت ها و عملکردهای موفق و تاثیرگذار، می تواند به افزایش سطح امید و ایجاد انگیزه درمردم نقش مهمی داشته باشد.این مقام مسئول، حرفه روابط عمومی را متفاوت از امرتبلیغات و بازاریابی عنوان کرد و افزود: حرفه روابط عمومی در واقع هنر مردمداری است و از این رو بایستی شرایطی فراهم گردد تا با مردم ارتباط و تعامل بیشتری برقرار شود.گفتنی است در ادامه این نشست، مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان فارس شامل شرکت های” آب منطقه ای فارس” ، “آب و فاضلاب استان فارس” ،” آب و فاضلاب شیراز”، “تولید نیروی برق فارس” ، “برق منطقه ای فارس” ، “توزیع نیروی برق شیراز”، “توزیع نیروی برق استان فارس” و “مجتمع عالی آموزش و پژوهشی فارس”؛ به تشریح فعالیت ها و ارائه برخی از چالش های موجود در حوزه شرکت های خود پرداختند.