دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان به همراه معاونان و مسئول پایگاه بسیج و مشاور در امور ایثارگران شرکت از خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.

به گزارش برقآب، در هفته دولت، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان همراه با معاونان و مسئول پایگاه بسیج و مشاور در امور ایثارگران شرکت، با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند. این دیدارها به مناسبت تجدید احترام به مقام والای شهدای خدمت به مردم برگزار شد. در روز یکشنبه پنجم شهریورماه، مدیران شرکت آب منطقه ای اصفهان با خانواده شهید و جانباز مهرابی و میرطاهری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، مهندس حسن ساسانی که نماینده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، به اهمیت دیدار با خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران اشاره کرد. او بیان کرد که این دیدارها با خانواده‌ها، منجر به تجدید و تقویت روحیه در خدمت به مردم است و امیدوار است که موفق شوند به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به معنای واقعی سروقت باشند.

در ادامه این دیدارها، با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود، از خانواده‌های گرانقدر شهید مهرابی و جانباز میرطاهری تجلیل و تقدیر بعمل آمد. این اقدام نشان از ارزش‌گذاری و احترامی است که مدیران شرکت آب منطقه ای اصفهان نسبت به خدمات و تضحیات این خانواده‌ها دارند.

به طور کلی، این دیدارها و تقدیر از خانواده‌های شهدا و جانبازان نشان از توجه و احترام این شرکت به جانبازان و ایثارگران است و در هفته دولت، که مقام والای شهدا بیشتر برجسته است، این اقدامات بسیار مهم و قابل تحسین هستند.