دیدار با خانواده شهدا تقویت روحیه خدمتگزاری را مضاعف می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهیدان امّی، از شهدای منتسب به همکاران این شرکت در شهرستان دامغان دیدار کرد. سید محمد موسوی زاده در این دیدار که به صورت مجازی انجام شد، ضمن پاسداشت چهل و یکمین سال یاد هفته دفاع مقدس گفت: دیدار از خانواده شهدا، تقویت روحیه خدمتگزاری را در […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با خانواده شهیدان امّی، از شهدای منتسب به همکاران این شرکت در شهرستان دامغان دیدار کرد.

سید محمد موسوی زاده در این دیدار که به صورت مجازی انجام شد، ضمن پاسداشت چهل و یکمین سال یاد هفته دفاع مقدس گفت: دیدار از خانواده شهدا، تقویت روحیه خدمتگزاری را در جامعه مضاعف می نماید.

وی با اشاره به این که فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت، می بایست همواره در ایران اسلامی زنده بماند یادآور شد: اقتدار و عظمت کشور عزیزمان ایران، به خاطر ایثار و از جان گذشتگی و شهادت است.

وی با عنوان این که خانواده معظم شهدا، مایه ی خیر و برکت این نظام و انقلاب هستند افزود: امنیت و آرامش امروز، مرهون رشادت ایثارگران به ویژه شهیدان والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

گفتنی است: این دیدار که با حضور مدیرعامل، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور و مشاور امور ایثارگران این شرکت همراه بود، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان لوح سپاسی را به منظور تجدید میثاق مجدد با آرمان های شهدا به این خانواده اعطا نمود.

یادآور می شود: شهید احمد امّی متولد ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۳۶ است که در پانزدهم دی ماه ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نایل آمده و شهید محمود امّی در تاریخ یکم فروردین ۱۳۴۵ متولد شده و در مورخه دهم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ به فیض عظیم شهادت رسیده است.