گردهمایی مدیران و روسای ادارات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

دومین نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، قائم مقام و معاونان شرکت با مدیران و روسای ادارات تابعه با هدف بررسی مسائل و موضوعات شرکت در مجتمع آموزش عالی آذربایجان برگزار شد.

دومین گردهمایی هم اندیشی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، قائم مقام و معاونان شرکت با مدیران و روسای ادارات تابعه با هدف بررسی مسائل و موضوعات شرکت در مجتمع آموزش عالی آذربایجان برگزار شد.

به گزارش برقآب و  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری جلسات با محوریت هم افزایی و همراهی گفت : نگاه کلی ، ارتباط مستقیم مناطق با ستاد در جهت همدلی و همگام سازی در راستای بهره‌وری شرکت است.

مهندس خانی با قدردانی از زحمات همه همکاران اظهار کرد: با صمیمیت و همدلی که درتمام کارکنان و مدیران است در کنار هم در راستای تعالی و رسیدن به اهداف بلند شرکت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی شما همکاران بزرگوار در سطح کشور و وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین در سطح استانی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستیم و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی نیز در سخنرانی های خودشان به این مورد اشاره کرده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: با حکم استاندار محترم به عنوان هفت دستگاه برتر تاثیرگذار انتخاب شدیم و در جشنواره شهید رجایی نیز از بین ۷۰ دستگاه اجرایی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اول شد و از بین ۱۰ دستگاه تقدیر شده نیز شرکت ما امتیاز اول کل استان را کسب کرد.

مهندس خانی تصریح کرد: مهمترین وارزشمندترین سرمایه هر اداره نیروی انسانی آن شرکت به شمار می رود و توجه به معیشت و مطالبات کارکنان و برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنان بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بر لزوم مساعدت با رفع و هموار نمودن مشکلات کارکنان تاکید و افزود: با برنامه ریزی های مناسب سعی در ایجاد رفاه مناسب برا این عزیزان هستیم.

مهندس خانی ادامه داد: مدیران و مسئولین باید با ارائه خدمات غیرحضوری در کمترین زمان ممکن در ارتقا سطح رضایتمندی مشترکین کوشا باشند و مدیریت مبتنی بر خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قراردهند.

وی از فعالیت های صورت گرفته شده در سطح مدیریت ها تقدیر کرد و افزود: مدیران باید در پاسخگویی به مردم و رفتار خود مدیریت هوشمندانه داشته باشند و به گونه ای عمل نمایند که از لحاظ نظم و انضباط اداری و شرایط کاری در سازمان الگو و سرلوحه دیگر کارکنان قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: ایجاد رضایت‌مندی در جمعیت تحت پوشش  برای ما اولویت است و برای این مهم باید فاصله بین ستاد و مناطق در اجرای برنامه های عملیاتی کاهش‌ یابد.

مهندس خانی خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت و نیاز به منابع آبی سالم بیشتر، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی آب را ضروری کرده است و برای این منظور باید تلاش هرچه بیشتر انجام دهیم تا در زمان بحران آب با کمک مردم کمترین مشکلات را داشته باشیم.

در پایان این جلسه معاونان ، مدیران و روسای واحدهای تابعه به بیان مسائل و نکته نظرات خود پرداختند.