در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد؛

دوره آموزشی طرح طبقه بندی مشاغل و قانون کار و تامین اجتماعی

دوره آموزشی" آشنايي با قوانين كار و تامين اجتماعي" و "طرح طبقه بندي و ارزشيابي مشاغل شركت هاي غير دولتي" در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب اظهار کرد: این دو دوره آموزشی، با حضور ۸۰ نفر از همکاران جدیدالاستخدام و کارکنانی که مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران می باشند، به مدت دو روز به اجرا درآمده است.

بامداد یغمائی بیان کرد: ضوابط طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل شرکت­های وابسته غیردولتی، توسط سعید خوش نظر، معاون مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی در نظام­های پرداخت شرکت توانیر، شامل آیین نامه و دستورالعمل ها، تعاریف و اصطلاحات طیقه بندی و ارزشیابی مشاغل، آئین نامه نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکت، روش تعیین حقوق و مزایا، شرایط احراز گروه های شغلی، امتیاز ایثارگری، نحوه تخصیص مشاغل به گروه­های شغلی و سطوح عامل مهارت و تخصص و ارزیابی عوامل فوق العاده شرایط نامساعد محیط کار، ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در دوره آموزشی قانون کار و تامین اجتماعی که با حضور داوود تجلی، کارشناس مسئول مستمری اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان به انجام رسیده و قوانین تامین اجتماعی و بازنشستگی، درمان و شرایط بهره مندی از مشاغل سخت و زیان آور به شرکت کنندگان در این دوره تبیین شده است.