معاون استاندار ایلام:

دستگاه‌ های اجرایی استان می‌توانند ناترازی ۱۲ هزار مگاواتی برق را جبران کنند

معاون استاندار ایلام: دستگاه‌های اجرایی استان با الگوی صحیح مصرف برق می‌توانند ناترازی ۱۲ هزار مگاواتی برق را جبران کنند.

به گزارش برقآب، نشست تجلیل از دستگاه‌ های اجرایی استان که در رعایت الگوی مصرف برق اقدام کردند با حضور مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام روز سه شنبه ۲۰ تیر ماه برگزار گردید.

مهندس نجفی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و سه هزار شهید استان، بیان داشت: دستگاه‌ های اجرایی استان با الگوی صحیح مصرف برق می توانند ناترازی ۱۲ هزار مگاوات برق را جبران کنند.

وی بیان داشت: استفاده از دستگاه‌های دیزلی جهت پایین آمدن میزان مصرف برق در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان ضروری است.

معاون استاندار ایلام در ادامه گفت: در دولت قبل بارها خاموشی برق در فصل گرما به صورت متعدد را شاهد بودیم که این در حالی است که در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی صحیح و درست خاموشی نداشتیم.

نجفی تاکید کرد: شرکت برق استان با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق بین بازاریان و کسبه نسبت به رعایت الگوی مصرف برق اقدام نمایند به طوری که به ازای هرکیلو وات مصرف درست ۲ هزار تومان تشویق خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین باید با مصرف بهینه برق بتوانیم توزیع برق را به درستی برنامه‌ریزی کنیم تا در ایام اربعین مشکل قطعی برق نداشته باشیم.

در پایان این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که طبق الگوی صحیح مصرف برق عمل کردند مورد تقدیر قرار گرفتند.