در عصر فرا ارتباطات خبرنگاران یکی از تاثیرگذارترین افراد در تنویر افکار عمومی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه، مصادف با روز خبرنگار از تلاش و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه در عرصه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیر نمود. سید محمد موسوی زاده در این پیام با عنوان این که در عصر فراارتباطات، خبرنگاران بی شک یکی از تاثیرگذارترین افراد در تنویر افکار […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه، مصادف با روز خبرنگار از تلاش و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه در عرصه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیر نمود.

سید محمد موسوی زاده در این پیام با عنوان این که در عصر فراارتباطات، خبرنگاران بی شک یکی از تاثیرگذارترین افراد در تنویر افکار عمومی محسوب می شوند بیان کرده است: اصحاب رسانه در جهانی مملو از خبر و اطلاعات، با تعهد، شجاعت و مسئولیت پذیری، نقش بسزایی در بازنمایی شرایط موجود و بهبود و توسعه جوامع برعهده دارند.

وی با اشاره به این که ۱۷ مرداد، یادآور روز بزرگداشت خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه است اظهار نموده است: اصحاب رسانه و فعالان شبکه های اجتماعی در همه حال کنار مردم هستند و با پایبندی به رسالت خود، قلم را وسیله ای برای آگاهی بخشی شفاف به افکار عمومی قرار دادند تا چهره ی مردمان این سرزمین، همواره امیدوار باشد و به راستی که ثبت و تداوم این اقتدار، بی مدد همت بلند خبرنگاران میسر نبوده و نیست.

وی همچنین در بخش پایانی پیام تبریک خود، ضمن تبریک این مناسبت شکوهمند، از مدیران محترم اصحاب رسانه، خبرنگاران و کلیه دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی قدردانی به عمل آورده و از انعکاس شایسته رویدادها و اخبار این شرکت به حضور مردم شریف استان، از جملگی بزرگواران تقدیر و تشکر نموده است.