پیشرفت های برجسته در آبرسانی روستاهای سیدخیل و فریمک شهرستان نکا

مدیرعامل آبفامازندران از بهره برداری طرح آبرسانی در روستاهای سیدخیل و فریمک شهرستان نکا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با این اقدام ۱۸۰خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

به گزارش برقآب، بهره برداری طرح آبرسانی در روستاهای سیدخیل و فریمک شهرستان نکا در آینده نزدیک خبر داد شامل احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، ۳باب ایستگاه پمپاز، مخزن ۵ و ۱۰ متر مکعبی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۲۵ کیلومتر اجرایی شد. با این اقدام ۱۸۰خانوار در این دو روستا از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب مازندران، مدیرعامل آبفامازندران، مهندس برارزاده اعلام کرد که برای اجرای این طرحها مجموعاً ۶۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است. با بهره برداری از این طرحها، ۱۸۰ خانوار روستایی از مزایای آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

در بخش دیگری از سخنان خود، مدیرعامل آبفامازندران به بهره برداری از طرح آبرسانی در روستای سیدخیل اشاره کرد. در این طرح، مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب احداث و ۳ کیلومتر شبکه توزیع آب اجرا شده است. با این طرح، ۵۰ خانوار روستایی از مزایای آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

با این اقدامات، در کل ۲۳۰ خانوار روستایی در شهرستان نکا از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد. این طرحها با صرفاً ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده اند و جزئی از تلاش های آبفامازندران در بهره برداری بهینه از منابع آب شرب است.