دریافت درخواست ها و پاسخگویی به مشکلات مردم در حوزه صنعت آب و برق استان سمنان

همزمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو به استان سمنان ، مسئولین و مدیران صنعت آب و برق استان سمنان به صورت حضوری به درخواست ها و مشکلات مردم در دو بخش آب و برق ، رسیدگی نمودند. مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  و رئیس […]

همزمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو به استان سمنان ، مسئولین و مدیران صنعت آب و برق استان سمنان به صورت حضوری به درخواست ها و مشکلات مردم در دو بخش آب و برق ، رسیدگی نمودند.

مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان سمنان با بیان این خبر گفت: به منظور تسهیل در روند رسیدگی به درخواست ها و شکایات و مشکلات مشترکین در دو بخش آب و برق ، با حضور نماینده وزارت نیرو و مدیران شرکت های آب و برق منطقه ای سمنان ، توزیع نیروی برق استان و آبفای استان در محل شرکت برق منطقه ای سمنان ، در قالب میز خدمت ، درخواست های مراجعین ثبت و مورد پیگیری و پاسخگویی قرار گرفت .

مهندس سید علی اکبر صباغ گفت : با حضور نماینده وزارت نیرو و نظارت بر روند پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها ، فرایند رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه در اسرع وقت بررسی و مورد پاسخگویی قرار خواهد گرفت.

وی افزود : استقرار حضوری میز خدمت طی دو روز و با حضورنمایندگان شرکتهای صنعت آب و برق  در حوزه های مختلف بهره برداری، خدمات مشترکین و دفاتر حقوقی وپاسخگویی به درخواست ها و شکایت های مراجعان و دفتر روابط عمومی به انجام رسید .