درگیری نیروهای شرکت برق ویسیان در پی قطع برق

قطعی برق باعث ضرب و شتم نیروهای شرکت برق ویسیان شد، به طوری که ظلم و محرومیت در حق این نیروها بر همه آشکار است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان، عصر امروز به علت قطعی برق نیروی شرکت برق ویسیان مورد ضرب و شتم افراد سودجو قرار گرفتند. به علت قطعی […]

قطعی برق باعث ضرب و شتم نیروهای شرکت برق ویسیان شد، به طوری که ظلم و محرومیت در حق این نیروها بر همه آشکار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان، عصر امروز به علت قطعی برق نیروی شرکت برق ویسیان مورد ضرب و شتم افراد سودجو قرار گرفتند.

به علت قطعی برق در بخش ویسیان یک ارباب رجوع با اپراتور برق این منطقه تماس می‌گیرد که با فحش و حرف های رکیک به همکاران شرکت برق اعتراض خود را نشان می دهد، اما در مقابل اپراتور شرکت برق ویسیان با تواضع جواب این ارباب رجوع را می‌دهد، بعد از پایان ساعت کاری سه نفر از همکاران اعم از رئیس اداره برق ویسیان، اپراتور و سیمبان با یک وسیله نقلیه در حالیکه قصد خروج از اداره داشتند مورد ضرب و شتم دو نفر افراد سودجو قرار می گیرند که متاسفانه مصطفی زهابی رئیس و مرتضی رضایی اپراتور شرکت برق ویسیان مورد ضرب و شتم شدید قرار می گیرند که در حال حاضر در بیمارستان عشایر بستری هستند.

انتظار می رود نیروهای امنیت و انتظامی این موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

متاسفانه خاموشی های اخیر زندگی مردم را مختل کرده و این خاموشی ها ناشی از گرمای شدید و کمبود منابع آبی می‌باشد که عملاً هم به صورت سراسری در کشور اجرا می‌شود و شرکت توزیع برق استان هیچ نقشی در قطع برق ندارد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همیشه با اطلاع رسانی ها اعلام کرده که خاموشی‌ها به صورت سراسری و ما نقشی در آن نداریم آیا این روش درست است که با ضرب و شتم نیروهای مظلوم شرکت برق ویسیان اعتراض خود را نشان دهند؟