درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای همکاری مشترکین در مدیریت بار تابستان ۱۴۰۱

در ادامه نشست های کاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با فرمانداران و مدیران بخش های صنعتی وکشاورزی، برای ایجاد هماهنگی به منظور مدیریت پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱، روز گذشته نشستی در محل فرمانداری شهرستان سرخس با حضور رییس اداره صنعت معدن و تجارت، مدیر امور آب، رییس خانه صنعت معدن و تجارت، رییس اتاق اصناف و کشاورزی، مسئول دبیرخانه نظام صنفی و... برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این نشست مهندس ذبیحی با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در سرخس توضیحاتی در خصوص نحوه همکاری صاحبان چاه های کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان ۱۴۰۱ و تلاش های صنعت برق برای تامین نیاز امسال بویژه در تابستان پیش رو ارائه کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم، مشترکین کشاورزی و صنعتی و سایر بخش ها بتوان با موفقیت از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ عبور کرد.
سرپرست فرمانداری سرخس نیز در این نشست ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری مدیریت برق، به شرایط خاص این شهرستان از لحاظ دمای بالای هوا در تابستان و پدیده ریزگرد اشاره و تقاضا کرد سرخس را متفاوت از سایر شهرستانها در مدیریت بار در نظر بگیرند.
حسن نوری زاده همچنین تامین مستمر برق مشترکین خانگی شهرستان سرخس را در گرمای تابستان امسال، تقویت روشنایی معابر و جابه جایی تیرهای برق مزاحم موجود در شهر و روستا را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این نشست مدیران شهرستان سرخس در حوزه صنعت و کشاورزی نیز تقاضاهای خود را در خصوص نحوه همکاری با شرکت برق خراسان رضوی در تابستان سال ۱۴۰۱ مطرح کردند.