درخشش کم نظیر آب و فاضلاب قزوین و کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد استانی

در مراسمی ویژه و با حضور حجه الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد،امام جمعه موقت تهران،استاندار قزوین و جمعی از مسئولین استانی،”شرکت آب و فاضلاب استان قزوین” در بین دستگاه های اجرایی به عنوان رتبه نخست ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در بین ۱۱۴ دستگاه اجرایی دست یافت. به گزارش روابط عمومی، در این مراسم همچنین لوح […]

در مراسمی ویژه و با حضور حجه الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد،امام جمعه موقت تهران،استاندار قزوین و جمعی از مسئولین استانی،”شرکت آب و فاضلاب استان قزوین” در بین دستگاه های اجرایی به عنوان رتبه نخست ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در بین ۱۱۴ دستگاه اجرایی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم همچنین لوح یاد شده که به تایید هدایت اله جمالی پور، استاندار قزوین و ابوالفضل یاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین رسیده بود، به داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اعطا شد.
در ادامه این برنامه همچنین از بهزاد شکوری،معاون منابع انسانی،ناصر لامعی،معاون درآمد و خدمات مشترکین ،سعید زارع پور،معاون برنامه ریزی و زین العابدین باجلوند، مسئول ارزیابی عملکرد ، به عنوان تیم کاری برتر در زمینه ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب تقدیر مجدد به عمل آمد و الوح جداگانه ای به ایشان اعطا گردید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این زمینه گفت: ارزیابی صورت گرفته بر پایه بررسی های کمیته ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین ودر نظر گرفتن عملکرد شرکت در چهارچوب سیاست های ابلاغی انجام گرفته است
داراب بیرنوندی تصریح کرد:
ارزیابی مورد اشاره دارای محورهایی چون صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، استقرار دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و اصلاح ساختار سازمانی صورت گرفته است است.
وی همچنین کسب رتبه مذکور را نشانگر حرکت به سمت جلو در ارائه خدمات به شهرها و روستاهای استان ذکر کرد و اظهار داشت: این ارزیابی ها، مسئولیت های شرکت را در افزایش رضایتمندی مردم برای ارائه خدمات پایدار دوچندان می نماید
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سال های گذشته نیز موفق به کسب رتبه های برتر ارزیابی عملکرد ملی و استانی در بین دستگاه های اجرایی شده است.
در پایان یاد آور می شود عملکرد مثبت شرکت سبب شده طی سه سال گذشته،شرکت یکپارچه استانی رتبه اول را کسب نماید.