مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

خیرین آبرسان مشمول معافیت مالیاتی میشوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: براساس (تبصره۸، بند ص) قانون بودجه سال۱۴۰۲ کل کشور در بخش آب، کشاورزی و محیط زیست فعالیت‌های مربوط به خیرین آبرسان مشمول معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: براساس (تبصره۸، بند ص) قانون بودجه سال۱۴۰۲ کل کشور در بخش آب، کشاورزی و محیط زیست فعالیت‌های مربوط به خیرین آبرسان مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

مهندس عباسی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت : با مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال ۱۴۰۲ کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین در طرح‌های آبرسانی روستایی با تایید وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل خوب صنایع در استان مرکزی اظهار داشت : با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار که جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز ، شرایط جهش ، در آبرسانی روستایی مهیا شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح نمود : استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی کشور و حضور بالای صنایع می‌تواند الگوی برای ، مشارکت و سرمایه گذاری خیرین در زمینه تامین آب آشامیدنی به ‌ویژه در مناطق محروم روستایی قرار گیرد.

امیدواریم تا با خبر خیرین آبرسان مشمول معافیت مالیاتی میشوند شاهد رشد آبرسانی در کشور باشیم