خودروهای عملیاتی جدید به ناوگان مدیریت توزیع برق شهرستان‌های طارم و ماهنشان تحویل داده شد

با هدف افزایش کارایی نیروهای عملیاتی، و تسریع در خدمت‌رسانی به مشترکان، خودروهای مجهز به بالابرهای نسل جدید به ناوگان عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان‌های ماهنشان و طارم افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این‌که این خودروهای عملیاتی که به جدیدترین و کاراترین تجهیزات عملیاتی مجهز هستند گفت: این خودروها با هدف ارائه خدمات سریع‌تر به مشترکان این شهرستان‌ها خریداری و به اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق این شهرستان تحویل داده شد.

جوادی افزود: به سبب فاصله جغرافیایی این شهرستان‌ها از مرکز در مواقع بحرانی زمان بیشتری برای اعزام نیروها و عملیات‌های مختلف صرف می‌شد و به همین سبب باپیگیری‌های انجام شده توانستیم این ماشین‌آلات را خریداری و به ناوگان عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان‌های طارم و ماهنشان اضافه کنیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر تسریع در خدمت‌رسانی به مشترکان و پایش و اصلاح شبکه‌های توزیع برق، ارتقای امنیت کارکنان تلاشگر توزیع برق در سطح شهرستان نیز از اولویت‌های شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی تجهیزات عملیاتی در کنار آموزش مستمر نیروهای این شرکت موجب شده شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در زمینه ها و پایش‌های مختلف انجام شده به عنوان یکی از برترین شرکت‌های توزیع سطح کشور مطرح شود و این مهم جز با تلاش و همراهی تک‌تک همکاران میسر نیست.

گفتنی‌است این خودروها که دارای آخرین استانداردهای ابلاغ شده می‌باشند برای آغاز خدمت رسانی به مدیریت برق شهرستان‌های طارم و ماهنشان تحویل داده شد.