خشکسالی نفس چاه کل گچی را برید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان گفت: خشکسالی نفس چاه آب روستای کل گچی لردگان را برید. یوسف حسنی با اعلام این خبر افزود: در پی کاهش بارشها و کمبود آب چاه تامین کننده آب شرب روستای کل گچی […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان گفت: خشکسالی نفس چاه آب روستای کل گچی لردگان را برید.

یوسف حسنی با اعلام این خبر افزود: در پی کاهش بارشها و کمبود آب چاه تامین کننده آب شرب روستای کل گچی در بخش مرکزی شهرستان لردگان خشک شد.

مهندس حسنی از تامین آب آشامیدنی اهالی محترم روستای کل گچی با یک دستگاه تانکر آبرسانی به صورت سیار خبر داد.

نامبرده از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان برای جایگزینی منبع آب پایدار برای این روستا و دیگر مناطق در گیر تنش ابی خبر داد.

وی از همه مردم شریف درخواست نمود که با مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف این ماده حیات بخش یاریگر خدمتگذاران خود در مجموعه آب و فاضلاب باشند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان یاد آوری نمود: با توجه به گرمای هوا در فصل تابستان و افزایش دما و خشک شدن چشمه ها و قناتهای منطقه فشار بر منابع آب منطقه دو چندان شده لذا لازم است همه دست به دست دهیم و علاوه بر تلاش مسئولان با فرهنگ سازی به سوی مصرف درست آب شرب پیش برویم.

مهندس حسنی عدم استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب را به مردم توصیه نمود و یاد اوری نمود در صورت کمبود آب در منابع تامین کننده آب علارغم نیل باطنی مجبور به نوبت بندی در جاهایی که امکان تامین آب نداشته باشیم خواهیم شد.

قابل ذکر است روستای کل گچی در پنج کیلومتری مرکز شهرستان لردگان با یکصد خانوار در حدود پانصد نفر جمعیت دارد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از همراهی و همکاری همه جانبه مردم شریف ، اعضای شورای اسلامی و دهیار محترم آن روستا در جهت رفع تنش آبی کمال تشکر و قدردانی را دارد.