خدمت رسانی سقایان امور آبفا گناباد در محرم

سقایان امور آبفا گناباد، دهه اول محرم را در کنار عزاداران حسینی خدمت رسانی نمودند. سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد از توزیع ۱ میلیون و ۱۲ هزار لیتر آب تانکری در دهه اول محرم در روستاهای این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب گناباد، جواد سالاری گفت: در پی […]

سقایان امور آبفا گناباد، دهه اول محرم را در کنار عزاداران حسینی خدمت رسانی نمودند.
سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد از توزیع ۱ میلیون و ۱۲ هزار لیتر آب تانکری در دهه اول محرم در روستاهای این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب گناباد، جواد سالاری گفت: در پی تنش آبی شدید حاکم بر روستاهای تحت پوشش مجتمع‌های آبرسانی روستایی بخش‌های کاخک و مرکزی شهرستان، بیش از ۱ میلیون و ۱۲ هزار لیتر آب تانکری به شبکه آبرسانی این روستاها در دهه اول محرم امسال تزریق شد.
وی با تاکید بر تنش آبی حاکم بر بیش از ۳۰ روستا گفت: اغلب روستاهای این دو بخش درگیر تنش آبی کم سابقه ای هستند به طوری که باتوجه به آغاز محرم و افزایش جمعیت فصلی روستاها و به طبع افزایش مصرف، روند توزیع آب رسانی با تانکر را سرعت داده و به صورت میانگین به روزی ۱۰۲ مترمکعب در قالب ۱۰ سرویس رساندیم تا عزاداران حسینی به نحو مطلوب تری از این نعمت الهی بهره مند باشند.
سالاری دلایل بروز تنش آبی در روستاها را خاطرنشان کرد و ادامه داد: احیا و افزایش منابع را برای برون رفت از مشکلات آبی در دستور کار داریم که نیازمند تامین اعتبار لازم است و در صورت تامین، می‌توان کسری آب منطقه را جبران کرد.