خدمت رسانی آبفای کاشان به زائرین کربلا

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از اعزام یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار به ظرفیت ۱2هزار لیتر و یک دستگاه تانکر لجن کش فاضلاب به مرز مهران برای خدمات رسانی به زائرین کربلا به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

مهدی جعفرزاده گفت: شرکت آبفای کاشان در راستای مصوبات ستاد اربعین شرکت مهندسی آبفای کشور و ارائه خدمات بهینه به زائرین یک دستگاه تانکر سیار آبرسانی به ظرفیت ۱۲ هزار لیتر، ۱۵۰۰مترلوله پلی اتیلن آب آشامیدنی به طول ۱۱۰میلی متر و ۵۰۰ متر لوله جمع آوری فاضلاب به قطر ۳۱۵ میلی متر به مرز مهران اعزام و ارسال کرده است.
وی افزود: آماده سازی اکیپ های واکنش سریع و خودروهای امدادی جهت ارائه خدمات به زائرین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) از دیگر اقدامات این ستاد است و همزمان با ازدیاد جمعیت و مشکل در سپتیک تانکهای فاضلاب، این شرکت سریعاً یک دستگاه تانکر لجن کش فاضلاب نیز به منطقه اعزام کرد.
جعفرزاده گفت: گردهمایی مسلمانان در کربلا همزمان با اربعین حسینی (ع) بزرگ‌ترین تجمع جهان اسلام است و این حماسه بزرگ نمادی از وحدت و همدلی برای شیعیان و جهان اسلام محسوب می شود و توفیق خدمت و هم قدم شدن و سقائی برای زائران اربعین برای شرکت آبفای کاشان می تواند منشا برکات دنیوی و اخروی شود.