مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در دیدار با رئیس بسیج رسانه استان :

خدمت به مردم شریف استان از افتخارات کارکنان صنعت برق می باشد

رئیس بسیج رسانه استان سمنان به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا.. ادارات کل استان با حضور در شرکت برق منطقه ای سمنان با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار علی مسلمان ، رئیس بسیج رسانه استان سمنان با قدردانی از فعالیت های فرهنگی شرکت برق منطقه ای سمنان و پایگاه بسیج شهید عباسپور این شرکت در کنار اقدامات فنی و تخصصی خود گفت : توجه به فرهنگ ملی و ارزش های دینی و مذهبی یکی از ضروریات و نیازهای مهم جامعه ماست.

وی با تشریح جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالیانی ست در سطح استان و ملی برگزار می گردد گفت : جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف توسعه و ترویج گفتمان انقلاب در محورهای مختلف سبک زندگی ایرانی، آسیب های اجتماعی و مقابله با آن ، دشمن شناسی و حمایت از تولید در قالب های دیداری ، شنیداری و مستند رادیویی و تلویزیونی همه ساله برگزار گردیده که در سال جاری نیز با رویکردهای جدیدی چون فرهنگ صرفه جویی در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد.

مهندس مجید وفایی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اظهار تشکر از حضور رئیس بسیج رسانه استان سمنان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا.. ادارات کل استان گفت : شرکت برق منطقه ای سمنان ، سعی نموده است در کنار وظیفه اصلی خود که برق رسانی مطمئن و مستمر به هم استانی های گرامی است ، در زمینه های مختلف فرهنگی و دینی نیز فعال باشد.

مهندس وفایی ،خدمت به مردم شریف استان را از افتخارات کارکنان صنعت برق دانست و افزود : ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه برق ، یکی از اهداف این شرکت در کنار وظایف فنی و تخصصی آن می باشد.

ولی ا.. شعبانی خطیب ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا.. ادارات کل استان سمنان نیز پایگاه بسیج شهید عباسپور برق منطقه ای سمنان را یکی از فعال ترین پایگاه های اداری استان برشمرد و گفت : فعالیت های فرهنگی این شرکت ، نشان دهنده انسجام و همدلی بخش های مختلف بسیج ، امور ایثارگران و روابط عمومی می باشد.