مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

خانواده معظم شهدا مایه برکت و اقتدار این نظام الهی و جامعه اسلامی هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، به مناسبت چهلمین سال یاد حماسه فتح خرمشهر، با خانواده معظم شهید والامقام، "علی بختیاری" در بسطام دیدار کرد.

سیدمحمد حسینی نژاد در آستانه سی و هفتمین سالگرد این شهید منتسب به همکار شرکت گفت: خانواده معظم شهدا مایه برکت، اقتدار و افتخار این نظام الهی و جامعه اسلامی هستند و تکریم آنان یک وظیفه است.

وی با اشاره به این که حضور در جمع خانواده معظم شهدا و زیارت این عزیزان، موجب شادابی روح و قوّت قلب است بیان کرد: جوانان این مرز و بوم با اهدای خون خود، درخت انقلاب را آبیاری نموده تا این نظام با قدرت و قوت، در مسیر الهی حرکت نماید و جملگی ما باید در راستای پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی، بیش از پیش تلاش و اهتمام نماییم.

گفتنی است: شهید علی بختیاری، متولد یکم مرداد ماه سال ۱۳۴۳ است که در تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۳۶۴، در منطقه حاج عمران، به فیض عظیم شهادت نایل آمده است.

خاطرنشان می سازد: در این دیدار که مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود، مدیر امور برق بسطام، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رعد و رابطین روابط عمومی برق شاهرود و بسطام حضور داشتند، با اهدای لوح و هدیه ای، از این خانواده معظم شهید تجلیل به عمل آمد.