حفظ آمادگی تولید نیروگاه شهدای پاکدشت با انجام بازدیدهای دوره‌ای

نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهدای پاکدشت از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور حفظ آمادگی تولید خود تعداد پنج بازدید هشت هزار ساعته و سه بازدید چهار ساعت در واحدهای گازی و بخار این مجموعه را در دستور کار قرار داده است. به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور حفظ آمادگی […]

نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهدای پاکدشت از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور حفظ آمادگی تولید خود تعداد پنج بازدید هشت هزار ساعته و سه بازدید چهار ساعت در واحدهای گازی و بخار این مجموعه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور حفظ آمادگی تولید در نیروگاه دو هزار ۸۶۰ مگاواتی شهدای پاکدشت (دماوند)، از ابتدای سال جاری تعداد سه بازدید هشت هزار ساعت و سه بازدید چهار هزار ساعت در واحدهای گازی و دو بازدید هشت هزار ساعت در واحدهای بخار توسط پرسنل شرکت مدیریت تولید برق دماوند انجام گرفته و بازدید هشت هزار ساعته دو واحد گازی دیگر این نیروگاه در دستور کار آذرماه قرار دارد.
در بازدید های چهار هزار ساعته و هشت هزار ساعته، گروه مکانیک محفظه‌‎های احتراق، اگزوز، پره‌های ردیف اول و آخر توربین و سیستم‌های جانبی، گروه الکتریک بریکرهای داخل مسا، ترانس اصلی و تغذیه داخلی، ژنراتور، باطریخانه، GCB و ترانس‌های خشک وگروه ابزار دقیق فلیم‌ها، فرمان دادن اکچویتور، سیستم اطفا حریق CO۲ و کارت‌های کنترلی را مورد بازدید قرار داده و در صورت رویت مشکل و یا پیش‌بینی آن در جهت رفع عیب و یا پیشگیری از بروز احتمالی اقدام خواهد شد.
نیروگاه دو هزار و ۸۶۸ مگاواتی سیکل‌ترکیبی شهدای پاکدشت(دماوند) واقع در جنوب‌شرقی پایتخت، بزرگترین نیروگاه برق کشور است که بیش از چهار درصد انرژی الکتریکی کشور را تولید می‌کند.