رئیس گروه GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خبر داد؛

حضور پژوهشگران این شرکت در هفتمین کنفرانس ملی GIS

رئیس گروه GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خبر از حضور پژوهشگران شرکت توزیع نیروی برق استان در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، رئیس گروه GIS و مطالعات فنی سیستم این شرکت گفت: هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و با همکاری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در تهران برگزار خواهد شد که، این شرکت نیز با داشتن غرفه و با ارائه دستاوردهای خود در زمینه اطلاعات موقعیت مکانی جغرافیایی (GIS) حضور فعال خواهد داشت.
“حمید براتی” افزود: خوشبختانه برای نخستین بار با تلاش پژوهشگران این شرکت، تعداد ۹ مقاله در قالب شفاهی و پوستر که بالاترین میزان تعداد مقالات پذیرفته شده در تمامی کنفرانس های برگزار شده است، حضور پیدا خواهد کرد و به ارائه نتایج حاصله این پژوهش ها خواهند پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه هوشمند سازی مقالات “آرش زینل زاده”، “حمید شریفیان”، “جواد نجفی” و “حمید براتی” و در حوزه راهبری و مدیریت، مقاله “داود غفوری” پذیرفته شده است.
“براتی” در پایان یادآور شد: هم چنین در حوزه GIS ، برای نخستین بار نیز شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی موفق به ثبت ۱۰۰ درصدی شبکه توزیع برق استان در نرم افزار GIS و طراحی و پیاده سازی شبکه های توزیع برق با استفاده از مدل واقعی عوارض با گرافیک و سرعت زیاد در کل شرکت های توزیع برق شده بود.
شایان ذکر است هفتمین “کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق” با پیام علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، دوم خرداد ماه جاری در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات افتتاح و طی ۲ روز ادامه خواهد داشت.