حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی در مرکز سامد

صبح امروز مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی استانداری مرکزی و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی […]

صبح امروز مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی استانداری مرکزی و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و بمنظور تعامل بیشتر و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم شریف استان، مهندس عزت اله آمری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

در این جلسه مهندس آمری از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم شنونده صدای مردم شریف استان بود و به سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت این شرکت، پاسخ داد.

گفتنی است سامانه تلفنی ۱۱۱ پیوند دو سویه بین مردم و دولتمردان را فراهم کرده و مردم استان می توانند از این طریق مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را با مسوولان در میان بگذارند.