حضور فعال نیروگاه مشهد در اجلاس واحد های پیشرو در کیفیت و نوآوری کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ همزمان با ۱۸ آبان ماه روز ملی کیفیت، شرکت مدیریت تولید برق مشهد، موفق به دریافت نشان لیاقت کیفیت و بهره وری سازمانی ، در اجلاس سراسری تقدیر از واحد های پیشرو در کیفیت و نوآوری شد. این مراسم به مناسبت روز ملی کیفیت و یاد […]

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ همزمان با ۱۸ آبان ماه روز ملی کیفیت، شرکت مدیریت تولید برق مشهد، موفق به دریافت نشان لیاقت کیفیت و بهره وری سازمانی ، در اجلاس سراسری تقدیر از واحد های پیشرو در کیفیت و نوآوری شد.

این مراسم به مناسبت روز ملی کیفیت و یاد آوری جایگاه کیفیت در فرآیند توسعه پایدار ، ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن همایش های دانشگاه الزهرا تهران با حضور ۶۸ شرکت بزرگ در کشور برگزارگردید، و نشان سازمان پیشرو در کیفیت و‌نوآوردی به شرکت مدیریت تولید برق مشهد اهدا شد.

در این همایش دکتر علیرضا یوسفی مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه تهران، اعتماد به نفس را مهمترین رکن تنظیم راهبردی منابع انسانی سازمان‌‌های پیشرو دانست و افزود: اگر سازمان می‌خواهد در مسیر تعالی گام بردارد، باید اعتماد به نفس کارکنان را تقویت کند. در صورت پیاده‌سازی این مهم بسیاری از فعالیت‌ها از سوی زیرمجموعه انجام می‌شود و دیگر نیازی به رصد لحظه‌ای و درگیر شدن مدیران نیست. تنظیم معیشت از دیگر ارکان سازمان موفق است. به افراد چگونه هزینه کردن را آموزش دهید. قانون زندگی رفاه اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال اجراست.

این اجلاس با هدف تقدیر از سازمان ها و شرکت های پیشتاز در کیفیت بوده و محورهای اصلی این همایش ترویج فرهنگ خود ارزیابی در سازمان ها و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود، شناسایی و تقدیر از کلیه فعالان عرصه اقتصاد در زمینه کیفیت، توسعه و نهادینه سازی نظام مدیریت کیفیت جامع و هدایت در مسیر دستیابی به موفقیت پایدار و افزایش توان رقابت پذیری در سطح ملی و بین الملل بوده است.

لازم به ذکر است، در این همایش مهندس امیر طالبی طرقبه مدیرعامل نیروگاه مشهد و همچنین مهندس عرفانیان قائم مقام نیروگاه به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت مدیریت تولید برق مشهد، شرکت نموده و نشان سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری را دریافت کردند.