حضور شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در مانور سیل و زلزله شمال غرب کشور

مدیر دفتر مدیریت و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به برگزاری مانور سیل و زلزله شمالغرب کشور در استان اردبیل گفت: یک اکیپ نیز از شرکت آبفا استان زنجان در این مانور حضور پیدا کرد.

«داوود رستم خانی» اظهار کرد: در این مانور شرکت کنندگانی از استان های آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان، آذربایجان غربی، و زنجان به عنوان استان معین اردبیل حضور داشتند.

وی افزود: برای هر یک از استانهای شرکت کننده در این مانور سنارویی از پیش طراحی شده در نظر گرفته شده بود که اکیپ استان زنجان موفق شد سناریوی نصب علمک بر روی چاه شهرک سینای اردبیل را با موفقیت به انجام برساند.

مدیر پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: اکیپ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان شامل ۶ نفر نیروی اجرایی واکنش سریع بحران، دو دستگاه خودرو همراه با تجهیزات کامل در این مانور حضور داشت.

وی بیان داشت: نتایج ارزیابی این مانور در دست بررسی بوده و عملکرد استانها در زمینه هایی همچون رعایت ایمنی، تامین تجهیزات، اقدام به موقع و انجام صحیح امورات محوله به زودی اعلام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری ۱۰ مانور در شرکت آب و فاضلاب طی سال جاری گفت: مانور پدافند شیمیایی نیز بهمن ماه سال جاری در یکی از تصفیه خانه های استان زنجان برگزار می شود.

گفتنی است: مانور سیل و زلزله شمالغرب کشور، سال گذشته به میزبانی استان زنجان و با حضور استان های معین در این استان برگزار شد.