حضور حداکثری مردم و همکاران آب منطقه ای در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، با صدور پیامی از مردم همیشه همراه و همکاران شرکت آب منطقه ای گلستان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای، بر نقش تاثیرگذار خود در تقویت انسجام و وفاق ملی به شایستگی تاکید کنند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،  مهندس سید محسن […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، با صدور پیامی از مردم همیشه همراه و همکاران شرکت آب منطقه ای گلستان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای، بر نقش تاثیرگذار خود در تقویت انسجام و وفاق ملی به شایستگی تاکید کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،  مهندس سید محسن حسینی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان، در پیام خود، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نماد بارزی از مردم سالاری دینی و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و تقویت انسجام و وفاق ملی عنوان کرده و اظهار داشت: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیانی است که باعشق به اعتلای نام ایران اسلامی درجهان و پیشرفت کشور و رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی میهنمان پای صندوق های رای حاضر می شوند.
در بخش دیگری از پیام مهندس حسینی آمده است:  امروز ایران عزیزمان نیاز مبرمی به همدلی ، انسجام و وحدت ملی دارد، لذا حضور مقتدرانه، آگاهانه و متعهدانه  مردم عزیزمان، مانند گذشته می تواند ضمن از بین بردن تخیلات خام دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ، تضمینی برای امنیت و اقتدار آینده کشورمان باشد.
اینجانب ضمن دعوت از همه مردم شریف استان گلستان و همکاران گرامی برای حضوری شکوهمند در روز ۲۸ خرداد ماه وشرکت در انتخابات، امیدوارم با مشارکت حداکثری و اخلاق مدارانه همچون گذشته شاهد برگ زرین وپرافتخار دیگری از شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی باشیم.