حضور برق منطقه ای سمنان در نمایشگاه حفاظت و اتوماسیون 

شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در هجدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در  سیستم های قدرت و نمایشگاه جانبی آن ، فعالیت های تحقیقاتی خود را ارائه نمود .

حضور برق منطقه ای سمنان در نمایشگاه حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت

 

به گزارش برقآب، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار گردید ، مهندس اله داد ، معاونت انتقال شرکت توانیر و تنی چند از مسئولین صنعت برق کشور ، از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی این شرکت بازدید نمودند .

مهندس محمد هادی سالار ، معاونت برنامه ریزی و تحقیقات  شرکت برق منطقه ای سمنان بررسی و عقد قرارداد پروژههای تحقیقاتی ، بکارگیری پروژه های تحقیقاتی  خاتمه یافته ،نظارت عالیه بر روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه تحقیقاتی در حال اجرا  و پیاده سازی استانداردها و دستورالعمل ها در راستای ماموریت و سیاستهای شرکت را از مهمترین اقدامات تحقیقاتی این شرکت ،عنوان نمود .

گفتنی است در این کنفرانس از ۸ مقاله ارسال شده توسط ۱۷ نفر از پرسنل شرکت برق منطقه ای سمنان ،۳ مقاله  بصورت ارایه و سخنرانی ( در قالب میزگرد ) و ۵ مقاله بصورت پوستر ارایه گردید .

مهندس مجید خطیبی ، سرپرست دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه ای سمنان بیان داشت : سیستم مانیتورینگ اطلاعات لرزه نگاری مرکز دیسپاچینگ، از نتایج پروژه تحقیقاتی خاتمه یافته مورد حمایت شرکت برق منطقه ای سمنان از یک شرکت دانش بنیان بوده و طراح سیمولاتور پست های فشار قوی برق، مهندس اصغر چیتگران و نیز سازنده دستگاه دیتا لاگر و سی ان سی ۳ محوره رومیزی، مهندس حسن پیوندی که هر دو از پرسنل مبتکر این شرکت می باشند.

شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۰دی ماه در محل پردیس فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار گردید که با حضور مدیران ارشد صنعت برق و استقبال اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و صاحبان صنایع مواجه شد.