همزمان با دومین روز از نمایشگاه هفته دولت صورت گرفت؛

حضور استاندار خوزستان‌ در غرفه سازمان آب و برق

استاندار خوزستان در دومین روز از برپایی نمایشگاه هفته دولت از غرفه سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.

به گزارش برقآب، روز دوم از برپایی نمایشگاه هفته دولت، استاندار خوزستان به غرفه سازمان آب و برق خوزستان سفر کرد. در این بازدید، علی اکبر حسینی محراب و عبد الله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان به همراه تعدادی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه حاضر بودند.

در این بازدید، استاندار خوزستان اقدامات سازمان آب و برق را مورد ارزیابی قرار داد و به آن‌ها تقدیر کرد. او با توجه به تلاش کارکنان سازمان آب و برق، نتایج مثبتی را برای این سازمان اعلام کرد.

همچنین، عبد علی ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و سید سعید حسین نژاد، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نیز از غرفه سازمان آب و برق بازدید کردند و از تلاش کارکنان این سازمان تقدیر کردند.

نمایشگاه هفته دولت در شهر اهواز برگزار می‌شود و تا سه روز آینده، به عموم مردم دایر خواهد بود. این نمایشگاه برای مردم امکان دیدن واحدهای مختلف سازمانها و ادارات استان را فراهم می‌کند.

در این نمایشگاه، غرفه سازمان آب و برق نیز حضور دارد و استاندار خوزستان و سایر مسئولین بازدید کرده‌اند. بازدید از این غرفه با استقبال مسئولین استان همراه بوده و تلاش کارکنان سازمان آب و برق در اجرای اقدامات خوبی توسط آن‌ها تحسین شده است.