جمع آوری ۶۰۰۰ دستگاه استخراج  رمز ارز غیرمجاز در مشهد 

در اجرای دو مرحله  مانور سراسری جمع آوری رمز ارزهای غیرمجاز در کشور، تاکنون ۱۷۸ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد شناسایی و جمع آوری شده است.. به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس عباس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی و معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد […]

در اجرای دو مرحله  مانور سراسری جمع آوری رمز ارزهای غیرمجاز در کشور، تاکنون ۱۷۸ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد شناسایی و جمع آوری شده است..

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس عباس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی و معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد ضمن تشریح این مانور گفت: جمع آوری دستگاه های غیر مجاز  رمز ارز در قالب ۱۳ اکیپ عملیاتی شامل نماینده فنی، کارشناس حراست، نماینده و کارشناس سازمان صمت و ضابط قضایی ( نیروی انتظامی) انجام شده است. .

مهندس آذری  گفت: هفته گذشته و در اولین عملیات جمع آوری رمز ارزها در مشهد از ۹ آدرس: تعداد ۳۹ مورد و در هفته جاری و در دومین عملیات نیز از ۹۹ آدرس، تعداد ۱۳۹ دستگاه رمز ارز کشف شده است..

وی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰۶۴ دستگاه و با توجه به تلاش مضاعف همکاران مرتبط با موضوع در سال جاری تعداد ۴۹۳۶ دستگاه رمز ارز غیر مجاز کشف و ضبط شده است ،مهندس آذری گفت ، از تمامی شهروندان تقاضا می شود گزارش محل استخراج رمز ارزهای غیرمجاز را به شماره تلفن ۳۱۷۰۳۴۳۰ اطلاع دهند و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت کنند..

شایان ذکر است در اجرای این مانور، امورهای برق فردوسی، خیام، طبرسی، ملک آباد، ثامن، فرهنگ، مهرگان، طرقبه شاندیز و رضویه همکاری و مشارکت کردند،که مجموعا از سال گذشته تا کنون  ۶۰۰۰ دستگاه استخراج غیر مجاز رمز ارز کشف وضبط شده است  و به گزارش های مردمی اقدام شده  مبلغ ۷۰  میلیون تومان  تخصیص یافته است.