جمع آوری ۶۴۵ مورد انشعاب غیر مجاز برق در شهرستان خاش

مدیر امور برق شهرستان خاش گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون ۶۴۵ مورد انشعاب غیر مجاز برق از مناطق مختلف شهری و روستایی این منطقه جمع آوری شد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر امور برق شهرستان خاش گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون ۶۴۵ مورد انشعاب غیر مجاز برق از مناطق مختلف شهری و روستایی این منطقه جمع آوری شد.

مهیار پودینه مقدم در حاشیه بازدید از تیم های عملیاتی در حال جمع آوری کابل غیر مجاز امور برق شهرستان خاش اظهار داشت: در پی اعلام گزارش مشترکان برق مبنی بر وجود انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق مختلف شهر خاش، تیم های عملیاتی این امور با همکاری و هماهنگی مقام قضایی و انتظامی انشعابات غیر مجاز این مناطق را شناسایی و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق یکی از چالش‌های جدی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

مدیر امور برق شهرستان خاش بیان کرد: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق علاوه‌بر پیامدهای زیان‌بار به شبکه توزیع، موجب آسیب و خسارت لوازم و تجهیزات الکتریکی مشترکان خواهد شد.

وی ادامه داد: افراد با داشتن مدرک معتبر دال بر تملک اراضی و احراز هویت می‌توانند به امور برق شهر خاش مراجعه و یا از طریق اپلیکیشن برق من؛ سامانه خدمات مشترکین برق استان ۱۵۲۱ و میز خدمت الکترونیک شرکت توزیع برق استان به آدرس sbepdc.ir نسبت به ثبت درخواست انشعاب مجاز اقدام کنند.