جمع‌آوری ۲۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از جمع‌آوری ۲۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان البرز خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، حسن کریمی هدف از اجرای این طرح تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان البرزی دانست و بیان کرد: علاوه بر اقداماتی که […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از جمع‌آوری ۲۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدی سال تاکنون در استان البرز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، حسن کریمی هدف از اجرای این طرح تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان البرزی دانست و بیان کرد: علاوه بر اقداماتی که در راستای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه انجام شده است امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما در نتیجه آن ناترازی بین تولید و مصرف، متاسفانه خاموشی های پراکنده در سطح استان البرز بوجود آمد.
وی یادآور شد: امسال با کاهش بارندگی‌ها، تامین برق از طرف نیروگاه‌های برق آبی به شدت کاهش یافت و باعث شد صنعت برق با محدودیت توزیع مواجه شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز افزود: از ۱۵۵ مرکز تعداد ۲۸۵۶ دستگاه ماینر غیرمجاز با میزان مصرفی ۶ میلیون کیلووات ساعت برق و بهای انرژی ۶۷۰ میلیارد ریال کشف شد که میزان خسارت وارده به شبکه را میتوان ۸۴۱ میلیون ریال عنوان کرد.
وی در پایان تصریح کرد: تامین برق مراکز مهم و حساس همچون مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، اطلاعاتی و امنیتی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت بوده است.