سرپرست شركت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد:

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان در جلسه‌ای با مجموعه مدیران و کارکنان معاونت خدمات مشترکین و درآمد این شرکت با اعلام این خبر افزود: در حالی که تولید و توزیع آب شرب با هزینه‌های گزافی به دست مردم می‌رسد، عده‌ای با تخلف در ساخت و ساز و نصب انشعابات غیرمجاز آب، از پرداخت هزینه‌های آن سر باز زده و باعث تضییع حقوق سایرین می شوند.

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شودبه گزارش برقاب، محمد محمدی با تاکید بر جدیت شرکت آب و فاضلاب استان در برخورد با جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز اظهار داشت: پایش وضعیت انشعابات غیرمجاز و مصارف نامتعارف مشترکین شهری و روستایی با حساسیّت ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی بر اساس قانون مجازات اسلامی، جرم محسوب می‌شود، متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: کسانی که از طریق انشعابات غیر مجاز به شبکه وصل می‌شوند علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود، به حقوق دیگر مشترکان تجاوز کرده و استمرار خدمات پایدار به مردم را با اخلال مواجه می‌کنند
وی از مدیران آبفای شهرها خواست در برخورد قانونی با انشعاب‌های غیرمجاز سختگیرانه و با انسجام بیشتری عمل نمایند.
محمدی در پایان این جلسه به مواردی از قبیل، تعویض کنتورهای خراب، صحت قرائت کنتور، وصول درآمدهای شرکت و افزایش کارایی و اثر بخشی کارها تاکید نمود.