جلسه گفتمان مدیرعامل برق مشهد با کارکنان امور برق ثامن

مهندس رمضانی مدیرعامل، سیدی معاون سرمایه انسانی، مهندس شریعت داوودی معاون فروش و خدمات مشترکین، مهندس نوربخش قائم‌مقام مدیرعامل در منطقه شرق مشهد و مهندس غفوری مجری آژانس‌های خدمات مشترکین در جلسه گفتمان کارکنان امور برق ثامن حضور یافتند .

به‌گزارش دفتر روابط‌عمومی، جلسه گفتمان کارکنان با مدیران ارشد شرکت به‌منظور ارتباط دوسویه و ارتباط مستقیم با کارکنان همه‌ساله در سال‌های پایانی سال برگزار می‌شود که این مهم توانسته‌است فضای بسیار مناسبی برای ارائه نظرات و پیشنهادات کارکنان به‌صورت چهره‌به‌چهره با مدیران ارشد فراهم آورد.

مهندس رمضانی مدیرعامل برق مشهد در این جلسه گفت، فعالیت و کارکردن در شرکت توزیع برق مشهد افتخاری است که خداوند به همه کارکنان این شرکت عطا فرموده که خدمت گذار  زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع)باشیم و می‌بایست این فرصت را غنیمت شمرده و از آن نهایت استفاده را کرد.

وی اضافه نمود، تابستان سال جاری برای صنعت برق بسیار سخت و دشوار گذشت در پیک تابستان ۱۴۰۰ به‌جهت محدودیت‌های تولید برق، خشکسالی، رمز ارزهای  غیرمجاز و گرمای بیش‌ازحد هوا مشکلاتی برای تامین برق مشترکین به وجود آمد که با همت و تلاش دوچندان همه کارکنان صنعت برق کشور و همراهی مردم عزیزمان خوشبختانه تابستان با فرازونشیب‌های به‌وجودآمده به اتمام رسید.

مهندس رمضانی اظهار داشت به‌منظور پیش‌بینی و جلوگیری از مشکلات پیک بار   در تابستان  سال آینده، برق مشهد اقدام به خرید ده هزار کنتور هوشمند برای تمامی واحدهای تجاری پرمصرف نموده‌است که خوشبختانه با تلاش همکاران کنتورهای مذکور درحال نصب می‌باشد و همچنین تمامی لوازم اندازه گیری  مراکز صنعتی و ولتاژ اولیه به سیستم هوشمند مجهز خواهند شد که این مهم می‌تواند در اوج مصرف کمک شایانی به مدیریت بار شبکه داشته باشد.

مدیرعامل مشهد با اشاره به این‌که از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری تعرفه‌های مصرفی برق مشترکین تغییر خواهد کرد اظهار داشت، بنا به تصمیمات وزارت نیرو و شرکت توانیر تعرفه‌های برق مشترکین  از ابتدای بهمن‌ماه محاسبه آن متفاوت خواهد بود. برای  مشترکین کم‌مصرف ،میزان   برق مصرفی آنان همچنان همانند تعرفه‌های سال قبل محاسبه خواهد شد و فقط ۲۵ تا ۳۰ درصد  از مشترکین که جزو پرمصرف‌ها شناخته می‌شوند ،تعرفه‌های برق آنان با قیمت بالاتری محاسبه خواهد شد که این اقدام می‌تواند در کاهش  میزان مصرف انرژی حائز اهمیت باشد.

در ادامه هر یک از نمایندگان کارکنان در بخش‌های آژانس های خدمات مشترکین، قرائت کنتور، بازرسی، بهره‌برداری و …… به بیان نقطه‌نظرات، پیشنهادات و انتقادات از روند کاری و فعالیت شرکت پرداختند که می‌توان به میزان پرداختی حقوق پرسنل، بیمه تکمیلی ، البسه، میزان مبلغ اضافه‌کاری، تأمین مسکن و سرمایه‌گذاری و ….‌  اشاره کرد که در پایان جلسه مدیرعامل و سایر معاونین و مدیران حاضر در جلسه به سوالات و ابهامات به‌وجودآمده پاسخ‌گویی نمودند و دستورات لازم است از سوی مهندس رمضانی مدیرعامل  به معاونین مربوطه صادر گردید.

گفتنی است برابر برنامه‌ریزی انجام‌شده جلسه گفتمان مزبور در سطح تمامی واحدهای اجرایی تا پایان سال برگزار خواهد شد.