جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی برگزار شد 

جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با حضورمدیرعامل این شرکت و دبیر کمیته فرهنگی وزارت نیرو در استان برگزار شد.

به گزارش برقاب :  جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی برگزار شد . به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، در این نشست که با حضور معاونین و سایر مدیران حوزه ستادی و مدیران امورات منابع آب شهرستان های استان نیزهمراه بود، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک اعیاد شعبانیه، اظها ر داشت: برای بهبود وضعیت فعلی و ارتقا فعالیت‌ها، نیاز است که انضباط کاری و اداری سرلوحه کار کارکنان باشد.

“عباس سارانی” با اشاره به اینکه انضباط اداری یکی از مهمترین اصول کاری است، اظهار داشت: پیمودن مسیر پیشرفت و ارتقاء جایگاه شرکت با رعایت دقیق اصول و مقررات و همچنین اجرای دقیق قانون به دست می‌آید.

وی با تاکید بر پاسخگویی سریع و به موقع به مکاتبات اداری، خاطر نشان ساخت: پاسخگویی دقیق و صحیح و تکریم ارباب رجوع، یکی از رویکردهای اصلی است که ما به دنبال تحقق کامل این مهم هستیم.

وی به پویایی در همه واحدها به خصوص در امورات تابعه اشاره کرد و گفت: تقویت نگاه اجتماعی و مشارکتی در حوزه مدیریت منابع آب، موجب می شود تا بسیاری از مشکلات این حوزه کاهش یابد.

سارانی ادامه داد: جانشین پروری باعث پویایی شرکت می‌شود و چرخش در سیستم‌های مدیریتی امری لازم و ضروری است.

وی افزود: امید است مدیر جدید منابع آب شهرستان های قاینات و زیرکوه با استعانت از پروردگار یکتا و تعامل فعال و سازنده با بکارگیری همه قابلیت‌ها و توانایی‌ خود و همکاران مجموعه و با پیروی از شیوه مدیریت مشارکتی در برنامه‌ریزی و اقدام موثر در راستای تحقق اهداف شرکت موفق و موید باشد.

در پایان این نشست از زحمات “ناصر نیک‌نیا” مدیرسابق منابع آب شهرستانهای قاینات و‌ زیرکوه قدردانی و “جواد کرمانی” به عنوان سرپرست جدید این مدیریت منصوب شد.

گفتنی است: ناصر نیک‌نیا چندی قبل به عنوان مدیر منابع آب شهرستان بیرجند منصوب شده است.