با حضور فرماندارو مدیران تمامی دستگاه های اجرای شهرستان:

جلسه شورای اداری شهرستان با هدف مدیریت مصرف انرژی در زمستان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان با توجه به اهمیتی که تامین پایدار گاز و برق در فصل زمستان دارد مورخ ۴ دی ماه ۱۴۰۰ باحضور فرماندار و مدیران تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،پرویز خالقی فرماندارشهرستان زنجان نیز دراین جلسه ضمن قدردانی از تعامل وهمکاری مدیران دستگاه های اجرایی به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کردوگفت: با توجه به اینکه صرفه جویی در مصرف انرژی در اغلب کشورها تبدیل به سبک زندگی شده است بنا براین سعی خواهیم کرد مصرف بهینه انرژی را در جامعه محقق کنیم.

وی تامین انرژی بخش خانگی را دراولویت برنامه ها دانست وعنوان کرد: تاکید وتشکیل جلسات برای صرفه جویی به معنای قطع برق و انرژی نیست و نباید با اظهار نظرهایی برای شهروندان تشویش ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر وجود برنامه ریزی در تمامی حوزه ها گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان برای نیل به اهداف و چشم انداز مشخص شده باید برنامه ریزی داشته باشند.

حسین سهیل قائم مقام مدیر عامل در امور شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، هماهنگی و همراهی ادارات و ارگانها را  در پیشگیری از کمبود انرژی ضروری دانست و افزود: تمام ادارات، بانکها، نهادهای عمومی، مدارس، دانشگاه ها و نهادهای نظامی و انتظامی موظف به صرفه جویی هستند تا شاهد کاهش مصرف نسبت به سال گذشته باشیم .

حسین سهیل به توان مصرفی واحد های صنعتی بیش از ۲مگاوات اشاره کردو گفت :لازم است این واحد های صنعتی حداقل ۳۰درصد ازمصرفه روزانه خود را کاهش دهند تا بتوانیم زمستان را بدون قطعی برق سپری کنیم.

وی در ادامه به مصرف بالای برق توسط دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز اشاره کرد و افزود: امیدواریم دستگاه های متولی از بازگشت دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز ضبط شده به چرخه استخراج ممانعت به عمل آورند تا بتوانیم با راهکار ها ی پیشنهادی مصرف مشتریان را مدیریت کنیم.

 قائم مقام مدیر عامل در امور شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به منظور برخورداری استان از مشوق های یاد شده از مسوولین در خواست کرد تا باشرکت توزیع برق همکاری های لازم را داشته باشند.